Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Hong Fa. Meer weten? Ontdek meer
Diana
14 jun 2026 om 19:50
Smaakte bedorven, rook bedorven, ben er ziek van geweest!
Caroline
4 jun 2026 om 19:31
SUPER lekker weer. Goed warm, crispy loempia en het combinatiegerecht en de garnalen zijn yummie!!
Hans
30 mei 2026 om 18:25
Geleverd zoals afgesproken. Vriendeojke bezorgster. Prima Chinees eten. Alles heel erg warm. Volgende x weer. En de tip via thuisbezorgd wel aan de bezorgster geven
koos
29 mei 2026 om 21:27
Heerlijk.
Anja
29 mei 2026 om 20:34
De bami was koud en alles zat aan elkaar geplakt . Ik woon 4 minuten van de zaak af . Jammer
Dingeman
21 mei 2026 om 21:55
Is heel lekker en veel
John
9 mei 2026 om 20:17
Altijd hele vriendelijke, vrolijke bezorger! Eten is ook erg goed. Niks dan positief
Debora
1 mei 2026 om 19:59
Eten was niet warm. Wel op tijd bezorgd. Erg jammer voor een rekening van ruim 90 euro.
Jeroen
25 apr 2026 om 7:11
Heel laat bezorgd.
Rob
19 apr 2026 om 22:55
Ja was weer super goed
Richard
6 apr 2026 om 19:41
Goed verpakt, precies op tijd, heerlijk gegeten!