RESTAURANT HONG FA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2163 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Hong Fa. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 19:50 Smaakte bedorven, rook bedorven, ben er ziek van geweest!
4 jun 2026 om 19:31 SUPER lekker weer. Goed warm, crispy loempia en het combinatiegerecht en de garnalen zijn yummie!!
30 mei 2026 om 18:25 Geleverd zoals afgesproken. Vriendeojke bezorgster. Prima Chinees eten. Alles heel erg warm. Volgende x weer. En de tip via thuisbezorgd wel aan de bezorgster geven
29 mei 2026 om 21:27 Heerlijk.
29 mei 2026 om 20:34 De bami was koud en alles zat aan elkaar geplakt . Ik woon 4 minuten van de zaak af . Jammer
21 mei 2026 om 21:55 Is heel lekker en veel
9 mei 2026 om 20:17 Altijd hele vriendelijke, vrolijke bezorger! Eten is ook erg goed. Niks dan positief
1 mei 2026 om 19:59 Eten was niet warm. Wel op tijd bezorgd. Erg jammer voor een rekening van ruim 90 euro.
25 apr 2026 om 7:11 Heel laat bezorgd.
19 apr 2026 om 22:55 Ja was weer super goed
6 apr 2026 om 19:41 Goed verpakt, precies op tijd, heerlijk gegeten!